SUBARU IMPREZA SPEC-C TYPE RA 2004 LIMITED

  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty
  • JapanImports - oferty

SUBARU IMPREZA SPEC-C TYPE-RA 2004

Do sprzedania mam prawdziwą perełkę , jedną z 300 sztuk wyprodukowanych pod koniec 2004 roku Imprez w wersji Spes-C Type-RA .

Samochód ten podczas tworzenia był testowany na torze Nurburgring , polepszenie jego aerodynamiki , zwiększenie rozmiaru opon na 235,

zmiana piast na 5×114,3 i wiele innych rzeczy zadecydowało że pobił on magiczny czas 8 minut i przejechał ten tor w czasie 07:59:41,

w konsekwencji jest to zaznaczone na drzwiach poprzez symboliczne naklejki J

tutaj link do filmiku opisujący to wydarzenie http://www.youtube.com/watch?v=_kdTgjpFWC4

Dopiero w 2010 roku Tommi Makinen zrobił lepszy czas ( 7:55;00 ) Imprezą w sedanie nazwaną później jako wersja też limitowana S206.

Samochód w 100% oryginalny , bez żadnych przeróbek , modyfikacji czy innych udziwnień, oprócz 3 rzeczy wymienionych niżej.

 

Nie jeździł w PL , osobiście ściągnąłem go z JP

Stan samochodu oceniam na idealny, można powiedzieć kolekcjonerski, wszystko widać na zdjęciach,

są nawet na tylnych słupkach, w miejscach gdzie chowają się pasy bezpieczeństwa pasażerów , fabryczne białe folie ochronne!

Pod spodem samochód wygląda jakby rok temu wyjechał z fabryki, wszystkie oryginalne osłony w stanie idealnym no i oczywiście ani grama rdzy na karoserii

Samochód bezwypadkowy , żaden element nie wymieniany ani nie lakierowany !

Jedyne zmiany jakie są w stosunku do oryginału to takie że poprzedni właściciel w Japonii , zmienił nakrętki kół na oryginalne z katalogu STI Performance :D oraz to że włożył wykładzinę do bagażnika ( której oryginalnie nie było ) żeby nie porysować budy w trakcie przewożenia rzeczy :D, oraz są zamontowane światła xenonowe (bardzo fajnie świecą) – bez problemu te dodatkowe modyfikacje mogą być usunięte :P ale to raczej plusy no chyba że ktoś chciały 100% oryginał .

Także jak pewnie zainteresowani się orientują model ten różni się od europejskiego STI drastycznie , łatwiej by było powiedzieć co mają wspólne niż czym się różnią :D Oprócz znacznych wizualnych różnic które są ( niektóre ) opisane poniżej oraz które widać na zdjęciach , jest też bardzo dużo zmian niewidocznych na pierwszy rzut oka tzn między innymi jest zmniejszona waga samochodu do 1390kg poprzez zastosowanie cieńszych szyb , wielu elementów aluminiowych , mniejszy seryjny akumulator , mniejsza sprężarka klimatyzacji, mniejszy zbiornik płynu spryskiwaczy szyb, mniejszy zbiornik paliwa (50l) , bardzo lekki karbonowy tylny spoiler itp., dużo różnic jest także w układzie zawieszenia – dedykowane różowe amortyzatory , grubsze stabilizatory , trzy (jak nie więcej) dodatkowe rozpórki usztywniające – przód góra , przód dół , tył góra . Duże różnice występują także w silniku i napędzie tzn. w silniku są zastosowane bardziej wytrzymałe tłoki , głowice są dużo wydajniejsze , zastosowano turbinę twin-scroll’owa oraz kolektor równoodległościowy wszystko to aby poprawić osiągi tego potwora :D , nie można zapominać też o dodatkowych chłodnicach – oleju skrzyni biegów , płynu układu kierowniczego oraz oleju silnika które są stosowane tylko w tych bardzo limitowanych modelach. Oczywiście w związku z w/w różnicami , wszystkie właściwości samochodu jak prowadzenie , osiągi itd. Są zdecydowanie lepsze niż STI z EU czy USA.

Trochę specyfikacji przetłumaczonej z broszurki tego konkretnego modelu:

GH-GDB

 

WRX STI Spec C TYP RA

 

2.0 DOHC 16 zaworowy AVCS Twin scroll Turbo

 

6MT

 

■ Wymiary i waga

 

Całkowita długość x szerokość x wysokość (mm): 4425 × 1740 × 1410

 

Rozstaw osi (mm): 2540

 

Prześwit (mm): 125

 

Masa pojazdu (kg): 1390

 

Ilość miejsc (osoba): 5

 

Minimalny promień skrętu (m): 5.7

 

■ Silnik

 

Model-Typ: 4-cylindrowy EJ20 / poziomo przeciwieństwie [BOXER] /

2.0 DOHC16 zawór AVCS (zmienne fazy rozrządu) Twin-scroll Turbo

Wewnętrzna średnica x skok (mm): 92,0 × 75,0

 

Łączna pojemność skokowa (cc): 1994

 

Stopień sprężania: 8,0

 

Moc maksymalna  [kW (KM) / obr] : 206 (280) / 6400

Maksymalny moment obrotowy [N · m (kg · m) / rpm] : 412 (42,0) / 4400

 

Układ zasilania paliwem: EGI (system elektronicznego sterowania wtryskiem paliwa: wtrysk wielopunktowy)

 

Pojemność zbiornika paliwa ( l ): 50

 

Rodzaj paliwa: benzyna bezołowiowa Uwaga premium

 

Rodzaj transmisji 6MT: 6-biegowa do przodu / jeden wsteczny

 

przełożenie (pierwszy bieg) 3,636

przełożenie (drugi bieg) 2.375

przełożenie (trzecia bieg) 1.761

Przełożenie (czwarty bieg) 1.346

przełożenie (piąty bieg) 1.062

przełożenie (szósty bieg) 0,842

przełożenie (wsteczny) 3,545

przełożenie 3.900

 

 

– DCCD – możliwość pracy w trybie manualnym i automatycznym

– dedykowane różowe sportowe zawieszenie z regulacją siły tłumienia – 4 stopniowa

– kute aluminiowe przednie wahacze

– tylne wahacze aluminiowe

– dolna przednia rozpórka usztywniająca

– tytanowa przednia górna rozpórka ( made by FHI Aerospace Company )

– tylna rozpórka górna widoczna w bagażniku

– przednie 4 tłoczkowe złote zaciski Brembo z tarczami wentylowanymi

– tylne 2 tłoczkowe złote zaciski Brembo z tarczami wentylowanymi

– felgi aluminiowe STI 8×17 – opony rozmiar 235/45/17

– zmieniony rozstaw śrub na 5×114,3

– przedni mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu – Helical LSD

– tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu – mechaniczny LSD

– turbina twin-scroll

– równoodległościowy kolektor wydechowy

– czujnik temperatury powietrza dolotowego

– powiększone kanały dolotowe i wydechowe w głowicach

– tłoki wykonane z bardziej wytrzymałych materiałów

– czerwony kolektor dolotowy

– duży górny intercooler z logo STI

-wzmocniona rura silikonowa doprowadzająca powietrze do intercoolera

– spryskiwacz wody na intercooler – 12 litrowy zbiornik w bagażniku – tryb pracy automatyczny i manualny

– specjalny dedykowany tłumik z logo STI

– aluminiowa chłodnica oleju skrzyni biegów

– wzmocnione mocowania silnika STI

– jakaś specjalna pompa paliwa ( nie mogłem rozszyfrować o co chodzi ? )

– chłodnica oleju silnika – chłodzona powietrzem

– elektrycznie składane lusterka

– krótka przekładnia kierownicza 13.0 : 1

– chłodnica płynu wspomagania kierownicy

– zegary podświetlone na czerwono

– możliwość ustawienia światełka ostrzegającego o zmianie biegów na dowolnej wartości obrotomierza

– podświetlana stacyjka

– automatyczna klimatyzacja

– antena radia w słupku

– dedykowane siedzenia STI z czarną alcantarą , czarne boczki i dywan

– aluminiowa maska

– aluminiowa klapa bagażnika

– duży wlot powietrza z aluminiowym podzielonym spliterem

– zaślepki halogenów z naklejkami STI

– przedni spoiler z bocznymi wypukleniami

– wlot na dachu

– przednia dokładka zderzaka STI

– naklejki Nurburgring na drzwiach

– specjalna końcówka wydechu z logo STI

– duża osłona pod silnikiem STI

– osłony pod podłogą

– tylny spoiler wykonany z karbonu

– specjalne oznaczenia na klapie bagażnika

– EBD elektroniczny system podziału siły hamowania

– Super Sport ABS

– i wiele wiele innych elementów o których pewnie zapomniałem J

 

 

Samochód jak nowy – mechanicznie oraz wizualnie :)

Kwota na jaką go wyceniam to  75 000 zł do negocjacji dla poważnie zainteresowanych.

Samochód jest opłacony i czeka na nowego właściciela :)

 

  • There are no features available

STATUS: SPRZEDANY
Marka: Subaru
Model: Impreza
Rok produkcji: 2004
Przebieg: 144.000km
Silnik: 2.0l
Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna
Back to top

Facebook